måndag 19 november 2012

2 cert och 2 certpoäng,

inget dåligt resultat för en elitsöktävling med åtta tävlande! Ja igår var jag tävlingsledare för vår årliga söktävling. Jag hade åtta tappra tävlande som behöll ett gott humör trots en lång dag! Vi hade så många anmälda att vi ville klämma in så många vi bara vågade. Halv 8 var det samling och vi var klara kl 17! Vi hade lite oförutsedda förseningar men det var en bra dag och det var en trevlig stämning. Den vinnande riesen var en fröjd att se i sökrutan! Jag som funderade på riesen innan jag valde cattledog. Har man haft airedale ligger riesen nära till hands. Det är något visst med de där skäggiga nosarna.......

Lite träning fick vi själva till på lördagen när vi kollade rutorna men annars har de stackars tjejerna haft ganska tråkigt. Men nu är säsongen över och jag kan äntligen fokusera på min egen träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar